Pendik'te iki kadın sürücünün trafikteki gerginliği tekmeleşmeye ve cep telefonu kullanımıyla sonuçlandı. O anların sosyal medyada yankı uyandırdığı olay, trafik güvenliği konusunda dikkatleri çeken bir örnek teşkil ediyor.