İstanbul’un kalbi Taksim Meydanı’nda, doğanın değerine dair önemli bir farkındalık yaratacak bir sergi açıldı. Bu etkileyici etkinlik, Sıfır Atık Vakfı’nın liderliğinde, Türkiye’nin dört bir yanındaki kurumlarla işbirliğiyle hayata geçirildi. Sergide, sıradan bir lokmanın, bir damla suyun ve insan emeğinin kıymetini vurgulayan anlamlı bir yolculuğa çıkılıyor.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, bu prestijli sergiyi ziyaret ederek, projenin önemine dikkat çekti. Erdoğan, serginin, tüketim alışkanlıklarımızı gözden geçirmemizi ve doğaya olan sorumluluğumuzu hatırlımasını sağlayacağını vurguladı. ‘Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde, bu eser, her bir kaynağın değerini ortaya koyarak, gelecek nesillere aktarılması gereken zenginliğin farkına varmamızı sağlıyor,’ diyerek, projenin önemine dikkat çekti.

Erdoğan, sergiyi ziyaret eden İstanbullulara yönelik olarak, ‘Daha bilinçli bir yaşam tarzının yaygınlaşmasına katkı sunacağına inandığım bu önemli çalışmayı, hep birlikte deneyimleyerek, sürdürülebilir bir geleceğe doğru atılmış önemli bir adım atmayı hedefliyoruz,’ şeklinde konuştu. Sergide sergilenen materyaller, geri dönüşümün önemi, atıkların azaltılması ve doğal kaynakların korunması konularında kapsamlı bilgiler sunuyor.

Bu yenilikçi proje, sadece bir sergi değil, aynı zamanda toplumun bilinçlenme sürecine katkıda bulunma misyonunu da üstleniyor. İstanbullular, bu etkileyici sergide, doğanın korunması ve sürdürülebilir yaşamın gerekliliği konusunda yeni bir perspektif kazanacaklar. Sıfır Atık Vakfı’nın bu girişimi, Türkiye’de sürdürülebilirlik bilincinin artırılmasına önemli bir katkı sağlayacak.”} P{Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin}